Premiärsurf 2010

Jag trodde isen låg tjock här på laxsjön i dalslandskogarna. Jag gick runt hela dagen och svor över att det inte fanns öppet vatten inom 11 mil. visst, enligt smhis iskarta, såg det ut att finnas öppet vatten i vänern men fel vindriktning och osökerhet för surf. Jag tog en liten tur här omkring bara för att kolla om det va så tjock is som jag trodde. Det va det ju såklart inte utan det va blått o öppet vatten. underbart! jag åkte och lastade bilen och sedan till stranden där jag brukar köra. 20 meter med isklumpar innan det va öppet. bara att forcera tänkte jag och gick ut till bröstdjup och öppet vatten. sen va det full spetta i 4.7:an och freestylebrädan. Säsongen är igång!

premiärsurf april 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0