Arbetsprover.

Jag är helt slut nu.
Att jobba mot en sjukt tight deadline är rätt jobbigt alltså och det blir ju inte bättre av att man inte kan sova ordentligt. Sista datum för ansökningen är 15 april men eftersom jag åker till london över påsk och sedan vidare till gävle så är det nu eller aldrig. Jag i alla fall näst intill klar nu, ska bara bygga ett paket i kartong där jag stoppar in alla arbetsprover, skriva ut några papper och sedan skicka iväg hela köret mot Stockholm och Malmstensskolan.
Sen är det bara att hålla tummarna.

Kommer förhoppninsvis sova väldigt mycket bättre i natt nu när jag kan va lugn.
här har ni o titta på så länge.
1. en modellteckning i blyerts.
2. självporträtt i tusch målad med pensel.
3. lika som ovan.

modellteckning 2010. Olle K Engberg Sjävporträtt. Olle K Engberg självporträtt. Olle K Engberg 2010

Kommentarer
Postat av: moster

Hej, helt otroligt bra. Jag hjälper till att hålla tummarna.

Kram

/Marianne

2010-03-31 @ 22:35:44
Postat av: moster

Hej, Helt otroligt bra! Jag hjälper till att hålla tummarna.

Kram

2010-03-31 @ 22:39:33
Postat av: Anonym

puss! shit vad du har utvecklats på modellmålning! stolt flickvän 2.0

2010-04-02 @ 00:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0