Update!

Jag vet att uppdateringarna inte kommer stup i kvarten. Kanske blir jag bättre, kanske inte.
Jag har i alla fall ingen dator så det har blivit lite dåligt med foto nu på sistone men det ordnar sej förhoppningsvis inom en snar framtid.
Jag har bytt rum från det gamla elevhemmet till paviljongen. Detta på grund av lyhördhet och högljudda människor på "gamla". Nu har jag ett fint litet rum och delar toalett, kyl och hall med den andra Olle och rummen, inklusive toalett, är helt nyrenoverade.
Jag jobbar på med uppgifter som vi har och plockade idag isär en stol som jag ska göra om på något sätt, som en liten bisyssla.

Nu ska jag lira tennis eller något liknande. hej då

Kommentarer
Postat av: mama

Låter intressant med stolen. Blir det en annan slags stol eller nåt helt nytt?

Mörkt och snö och minusgrader. Hur går det för dig som brukar bli novembertrött?

Kram

2008-11-19 @ 10:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0