Utbränd!

Inte i den vanliga betydelsen utan en annan utbrändhet.
Efter surfet i föregående inlägg frös jag en aning. Jag har intehandlat en sollampa på loppis sen entid tillbaka och det alstrar en mycket behaglig värme. Sist jag använde den tog den ingenting. Denna gången satt jag i 20-25 minuter, kände ingenting. Senare på kvällen va jag röd i ansiktet. Morgonen efter ännu rödare, det va fest på kvällen och jag va en bowlingkägla med ett väldigt rött ansikte. På lördagmorgonen va jag väldigt svullen i ansiktet men det rådde jag bot på genom att hålla 2 välkylda öl mot kinderna.
Söndagen va jag väldigt vidrig i ansiktet och visade mej inte på hela dagen. Antingen låg jag o läste på rummet eller så va jag nere i mörkerrumet o framkallade lite bilder.
Måndag, huvtröja på och ansiktet neråt hela dagen. Fick en aloeverakräm av Bodil (textilläraren) o det verkar hjälpa för idag tisdag har jag typ flagnat bort allt och är bara lite rosa. Det blir nog bra tillslut det här också.
Viktor kommer på besök imorrn det blir lajbans!

Här är jag som bowlingkägla i.a.f (hemmagjord dräkt i papper.)

Kommentarer
Postat av: mama

Lilla Olle akta dig för strålarna.

För övrigt klär du mycket bra som bowlingkägla. Verkligen!

Kram mor

2008-11-11 @ 20:46:47
Postat av: Helen

Haha, vilken idé att klä ut sig till kägla. Fantastiskt!! Men jag hade hoppats på bildbevis på brännan oxå ;).

2008-11-12 @ 18:39:20
Postat av: Linnea

Fetase kostymen alltså...

2008-11-13 @ 19:43:23
URL: http://linneaeg.blogg.se/
Postat av: Pappa

Du måste skilja på en sollampa och värmelampa, det blir nog en värmelampa till julklapp så du slipper bli en röd kägla. kram

2008-11-14 @ 13:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0