wheei!

Nu har jag åter en dator så nu blir det lite bilder framöver :)
Pappa skickade ner datorn med Bussgods. Dom ringde efter 1.5 dag och sa att jag hade fått paket från Gävle och kunde hämta det underdagen, när jag ville, för det stod utanför på en vagn. Det lät lite konstigt tyckte jag men tänkte inte mer på det. När jag sedan cyklade in till Grimslövs busstation för att hämta paketet såg jag ingen stor paketvagn som jag fått för mej att det va och frågade till sist en gubbe, som stod utanför, vart man hämtade paket. Han visade då mej en liten liten vagn som stod i busskuren precis bredvid vägen och därpå stod ett paket som va till mej. Man är verkligen på landet när dom kan lämna paket så utan att någon rör det.

Jag började dagen med att försöka smida den lilla ljushållaren som vi har i uppgift att göra. Det gick inte alls bra så jag la ner det rätt kvickt.

här är lite bilder från utställningen i Glimåkra. lite hattar och de stora korgarna vi vävt. Sen en grymt fin konstpark och lövskog som vi besökte samma dag.



so Loong!

Kommentarer
Postat av: Helen

Va ball din hatt blev! Eller ball o ball, otäck.. men fin.. :)

2008-11-23 @ 18:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0