STENEBY!

Nu uppdateras äntligen bloggen. men det blir inte så mycket kött inte.

jag bor här i Dals Långed nu i.a.f. Jag bor i en stor lägenhet i en mycket fin miljö tillsammans med Olle från Grimslöv. ett stenkast bort bor även ludwig och snart även mange, även dom från Grimslöv. Några 100 meter bort bor också petronella. Skönt att ha några människor omkring sej som man redan känner och gillar.

Vi hade skolstart idag och jag måste smälta det lite mer innan jag skriver något om det!

Vi får internet i lägenheterna i mitten av september, som det är sagt nu, och jag kommer då uppdatera mer frekvent både med bilder och text. Nu sitter jag i det välfyllda biblioteket mitt i byggden så hinner inte skriva så mycket mer än så här!

Hörs!!

Kommentarer
Postat av: mama

Ser fram mot lite mer aktivitet på bloggen. Det blir väl btra när ni får uppkoppling hemma. Hoppas allt är väl. Vi höres. Kram

2009-09-03 @ 08:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0