Sommarlov.

Just nu händer det inte mycket i min kreativa värld. Året på grimslöv är över och för tillfället har jag sommarlov och allt som har med det att göra.

Jag sökte två skolor till hösten. Capellagården på öland och Stenebyskolan i dals långed, dalsland. Jag kom in på båda skolorna och fick privilegiet att välja vilken väg jag ville gå. Jag valde Stenebyskolan och känner hittills att jag valt rätt.

Jag har lite små projekt i huvudet och det kan kanske bli nånting av dom redan nu i sommar, annars fortsätter allt i höst.

Ha en fin sommar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte ett dåligt privilegie det inte. Kan inte göra annat än gratulera så hjärtligt. Du har något stort inom dig du unge pojk!

2009-06-24 @ 18:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0