Hej!

Efter ett fint sommaruppehåll här på blöggen så kan jag glatt meddela att jag nu ska flytta til lStockholm och fortsätta mina studier på Carl Malmsten Furniturestudies. Carl Malmstenskolan alltså, på Lidingö.
Sommaren har mestadels gått åt till att leta boende, lite jobb, endel tennis och rent häng.

2:a september flyttar jag och Klara in i en 1.5:a på 47 m2 i Hässelbystrand. Det blir fina grejer det. Tills dess får man bo i en kappsäck.

En lite update i.a.f och snart börjar det väl ramla in lite bilder här också kan man hoppas.

Soo long.

Kommentarer
Postat av: Helen

Inte en dag för tidigt med en uppdatering :). Ha det ballt i storstan nu!

2010-08-17 @ 15:25:25
Postat av: Johan Rubank

Hej,



om du har nytta av hyvlar så kan du kika in i webbshoppen:



www.hyvlar.se



lycka till med utbildningen !



Johan

2010-12-04 @ 20:29:34
URL: http://hyvlar.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0