Fokus!

Nästa vecka är det möbemässan upp i Stockholm. Folket i årskurs 2 ställer ut sina möbler som de jobbat på ett längre tag. De skulle bygga kistor och har researchat och argumenterat om vad en kista är och sedan byggt sina egna varianter. Bra spännvidd och helt olika uttryck må jag säga!

kom och titta på lördagen den 13/02. då är mässan öppen för allmänheten.

Jag själv lägger all fokus på bordet som jag helst av allt vill ha klart innan mässan. vi har egentligen några veckor till på oss men det är alltid skönt att vara klar i god tid plus att man kan göra massa annat kul som man själv får välja.

här är ett litet smakprov på mitt lilla bord.

Bord av Olle K Engberg 2009

Kommentarer
Postat av: moster

Hej, snyggt bord. I dag var det ett reportage i tidningen om möbelsnickare Stefan Forsberg, från Valö. Han ställer ut på möbelmässan, kolla in hans grejer! Kram!

2010-02-07 @ 20:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0