Hola!

ja man kan inte säga att detta är en väluppdaterad blogg men det har sina orsaker. Jag vill ha detta som en liten hörna för mina grejer som jag bygger. Det sprutar inte direkt ut grejer eftersom jag bygger lite större saker nuförtiden.
Just nu håller jag på med en stol. Jag fick en stol tilldelad mej som jag sedan skulle mäta av och göra en ritning på och sedan bygga. nu är jag i byggnadsstadiet och det går framåt. den ska vara klar om 2 veckor eftersom jag har som mål att mina arbetsprover till Malmstensskolan i stockholm då skall vara klara och stolen ska ingå där. Det är ett måste enligt mej.

här är i.a.f en liten intarsia som jag gjorde för några veckor sen. Omslaget på den klassiska surfilmen Endless summer. Ek, björk och valnötsfanér.




Kommentarer
Postat av: Helen

Woooow, vad snyggt!!!!

2010-03-18 @ 20:22:32
Postat av: mama

Riktigt, riktigt fint.

Roligt med en proffshörna.

Kram från mor

2010-03-18 @ 21:55:13
Postat av: moster

Instämmer med ovanstående: Jättesnyggt!!

Kram

2010-03-19 @ 16:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0